  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tytu ł przelewu. Epizod 2 [uwaga: crosspost]
    From: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)
    Date: 12 Jul 2002 09:20:12 +0200

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) wrote in <20020712051756.GP5501
    @diuna.pingwin.waw.pl>:

    /ciach.../

    >Wiekszosc z nas tak robila i nie widze w tym nic zlego.

    No wlasnie. I przynajmniej bedzie mialo to jakies znamiona "pseudonaukowe".

    >Bzdurzysz. Czlowiek chce wyslac przelew z tytulem taki jaki sobie
    >wymyslil, niby dlaczego napis 'wplata wlasna' ma byc lepszy od innego
    >skoro nie ma _zadnego_ uzasadnienia?

    To wie kazdy z nas. Moze oprocz niektorych pan w okienku - ale ich nie trzeba
    ewangelizowac. Jesli mowia, ze ma byc "wplata wlasna" to niech tak bedzie, tym
    bardziej ze
    wpisanie "nie mam pomyslu" ma sluzyc wylacznie zabawie. Najgorszy typ czlowieka to
    taki, ktory
    celowo zawraca innym gitare, przysparza im dodatkowo niepotrzebnej pracy. Jesli
    kolega
    musialby wpisac numer f-ry "FV 3463682/23/23/323/323" i panie nie chcialyby tego
    przyjac - widze
    podstawe do interwencji. A w tym przypadku mozna to po prostu olac, bo dla Artura G.
    pole
    szczegolow platnosci nie ma zadnego znaczenia. Nie jest on firma, ktora automatycznie

    rozksiegowywuje wplywy po kodzie "nie mam pomyslu". Najgorzej jest gdy ktos umie i
    lubi pisac
    - ale nie ma o czym. Wtedy powstaja takie przydlugie posty, a czlowiek jest zly sam
    na siebie ze
    stracil swoj czas na ich lekture.

    Koniec,
    W.