    From: Sierp <s...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: U kogo konto osobiste ?
    Date: Tue, 08 Jan 2008 00:47:26 +0100

    Marcin Nowakowski pisze:

    > Cóż, sam mam Maxa, więc chętnie skorzystam z Twojej pomocy w znalezieniu
    > alternatywy z:
    > - sensownym oprocentowaniem
    > - dobrym dostępem (SMS/CallCenter/Internet)
    > - powiadomieniami działającymi on-line
    > - bezprowizyjnymi bankomatami
    > - darmowymi przelewami przez internet.

    kazdy ma co lubi - w citi mam w zasadzie wszystkie wymienione powyzej
    (oprocentowanie robi dla mnie konto oszczednosciowe).
    Jedynie bezprowizyjne bankomaty - jednak dla mnie w duzym miescie,
    gdzie euronet sciele sie gesto, nie jest to problem. A jak nie znajde,
    to jedno skorzystanie miesiecznie jest za free (a z dotychczasowych
    doswiadczen i tak wiem, ze w 99% trafiam na bezprowizyjny)

    Pewnie dla kogos sezam max moze byc lepszym rozwiazaniem, dla mnie
    bylo przede wszystkim kosztowniejszym.

    Sierp