  • Data: 2009-07-08 15:43:16
    Temat: Re: UBS i rzad Szwajcarii bronia interesu klientów bankow
    Od: Michał <r...@x...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca pisze:
    > Zaraz się pewnie okaże, ze Szwajcaria wspiera terroryzm.

    Dlaczego masz jeszcze wątpliwości? Afganistan ma ważne położenie
    geopolityczne, co niezbicie dowodzi, że wspiera terroryzm. Saddam
    Hussein jako pierwszy zaczął sprzedawać ropę za euro, co niezbicie
    świadczy, że wspierał terroryzm. Iran jako jedyny uruchomił giełdę ropy
    rozliczaną w euro, więc wspiera terroryzm.

    Kobieta w spożywczym sprzedała mi nieświeże kartofle. Zaczynam
    podejrzewać, że wspiera terroryzm.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/