  • Data: 2007-01-04 14:21:08
    Temat: Re: UOKiK zarzuca 20 bankom zmowę cenową
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS napisał(a):

    > m.in. dlatego niektorzy z nich (wspomniany wczesniej LIDL) nie przyjmuje
    > platnosci <20zl, bo to sie nie oplaca

    Raczej nie, przecież prowizje są ustalane jako procent od wartości
    transakcji (no chyba, że są jakieś prowizje minimalne, ale nie słyszałem
    o czymś takim). Jedynie koszt połączenia jest niezależny od wartości
    transakcji, ale w supermarketach raczej nie używają łączy modemowych,
    prędzej jakieś połączenie stałe typu GPRS lub linia dzierżawiona, więc
    zupełnie nie rozumiem polityki takich sklepów.
    Ja ostatnio miałem sytuację wręcz odwrotną: płaciłem w małym sklepiku
    6zł no i pani stwierdziła, że nie ma wydać z 50. No to zapłaciłem kartą...

    ch.