  • Data: 2012-05-31 12:09:42
    Temat: Re: USDPLN - co jest grane ?
    Od: " sys29" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Archangell <a...@g...pl> napisał(a):

    > Niekkei:
    > http://stooq.com/q/?s=^nkx
    >
    > Ci co kupowali w latach 80-tych to faktycznie bieda ale teraz? Wyglada
    jakby
    > dołek niedaleko jest/był.
    >
    > a tu WIG:
    > http://stooq.com/q/?s=wig
    > ??? Jakie wnioski?
    >
    > Arch

    Nie mam pojęcia kiedy będzie średnioterminowy dołek na WIGu.
    Na razie trend jest spadkowy. Prognozowaniem się nie zajmuję,
    bo uważam, że przyszłość jest zasadniczo nieprzewidywalna.
    Nie wiemy co będzie dziś, za tydzień ... a już wróżenie, co
    będzie za miesiąc to kompletne bzdury. Śmieszą mnie sporządzane
    przez analityków "scenariusze bazowe". Goście ulegają iluzji,
    że panują nad wydarzeniami. Zenona Komara chyba nie czytali.
    Jak ktoś nie jest insiderem albo "dobrze poinformowanym grubasem"
    to pozostaje mu w spekulacjach wykorzystywać dobrze sprawdzoną
    zasadę ( potwierdzoną naukowo ), że kontynuacja trendu jest bardziej
    prawdopodobna od jego odwrócenia.

    pozdr.
    sys29