eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKURe: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
  • Data: 2006-04-03 20:43:25
    Temat: Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
    Od: "mg" <maciej2@ i.c.p.n.e.t.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    nawiązując do mojego wątku płatnosci online
    z punktu widzenia sklepu internetowego
    czyli drugiej strony (odbiorcy pieniędzy) odbywa sie to w ten sposób:

    po wykonaniu płatnosci kartą ( np za pomocą allpay.pl ) transakcja uzyskuje
    status "nowa", a nastepnie po 1-2 dniach roboczych
    ( okres sprawdzenia transakcji w banku WYSTAWCY KARTY) uzyskuje dopiero
    status "wykonana" i dopiero wtedy jako odbiorca transakcji -sklep, mogę
    przelać pieniądze na swoje ( sklepu ) konto ( btw ten przelew trwa około 9
    dni roboczych :( po potrąceniu prowizji oczywiscie

    takze w przypadku przelewy 24.pl
    transakcja jest przelewana na konto odbiorcy ...po 5 dniach roboczych (do
    tego momentu jako sklep nie moge dysponowac tymi pieniędzmi - są zablokowane
    przez Polcard)

    I z tego wniosek ze BANK INTELIGO MIAŁ "KUPĘ" czasu zeby zablowac moją
    transakcje lub ja unieważnic ją ale po prostu OLAŁ sprawę przerzucając
    koszty i odpowiedzialnośc na klienta

    w imieniu zony
    M Grabowski
    www.zegarki.com.pl
    www.puzzle-sklep.pl
    www.patery.com.pl
    www.silveramber.net
    i inne



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1