-
Data: 2006-04-05 06:43:29
Temat: Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
Od: Spider <...@...c> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]mg napisał(a):
> witam
>
> Ktoś użył moich numerów karty inteligo-realizując transakcje zakupu plików
> mp3.w internecie
> ( a jak wiadomo każdy sprzedawca w jakimkolwiek sklepie ma możliwość wglądu
> wszystkich cyfr łacznie z CIV)
> uzywałam jej tylko 2-krotnie do opłacenia Raynera i Hotelu w Londynie (
> oczywiscie była kłódka i https//)
> Otrzymałam wiadmośc o transakcji ( niedziela rano) na sms-najpierw na 3 zł a
> nastepnie
> 101 zł - szybko oprózniłam reszte konta przelewając pieniadze na inne ( i
> tak obawiając sie takich rzeczy trzymalam tam niezbyt duża kwotę)
> i natychmiast zablokowałam kartę dzwoniąc pod odpowiedni numer inteligo.
> ( pieniądze na w/w transakcje były jeszcze przez parę dni na blokadzie
> rachunku!!!!!!!
> Dzien pózniej wysłałam reklamacje listem -wypelniając załączony druk na
> stronie
> inteligo.
>
> I co...... .gó ....no.
>
> Bank ma 0 ODPOWIEDZIALNOSCI
>
> cytaty z korespondencji ( oczywiscie na poczatku pomylili złotówki z usd :))
>
>
> """Szanowna Pani,
>
> W odpowiedzi na Pani zgłoszenie dotyczące transakcji na kwotę 32,34 PLN
> dokonanej dnia 20.02.2006 kartą Inteligo Visa Electron o numerze XXXX XXXX
> XXXX XXXX informujemy, że wystąpiliśmy do usługodawcy o kopię rachunku, na
> podstawie którego obciążono Pani rachunek. Otrzymaliśmy dokumenty
> potwierdzające poprawną realizację transakcji. W związku z powyższym nie
> mamy możliwości uznania Pani reklamacji za zasadną.
> W załączeniu przesyłamy otrzymane dokumenty. W przypadku jakichkolwiek
> dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o ponowny kontakt.
>
> Z poważaniem,
> Monika M...............
>
> Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA
> Oddział - Centrum Bankowości Elektronicznej "Inteligo" w Warszawie
> Wydział Reklamacji """
>
>
> i drugi mail
>
>
> """"Szanowna Pani,
>
> W odpowiedzi na Pani wiadomość elektroniczną przekazujemy
> wyjaśnienie poruszonej w niej kwestii.
> Informujemy, że w korespondencji przesłanej do Pani w dniu
> 28.03.2006 została wskazana błędnie waluta reklamowanej transakcji.
> Serdecznie przepraszamy za zaistniałą nieprawidłowość, informując
> jednocześnie, że poprawna kwota tej transakcji wynosi 32,34 USD.
>
> Ponownie informujemy, że otrzymaliśmy dokumenty potwierdzające
> zasadność obciążenia Pani rachunku. Dokumenty te zostały przekazane Pani w
> poprzedniej korespondencji. W związku z powyższym Bank nie ma podstaw do
> podjęcia dalszych działań w przedmiotowej sprawie.
>
> W celu uzyskania dodatkowych wyjaśnień w związku z przedmiotową
> transakcją prosimy o kontakt z usługodawcą. Ponadto, jeśli transakcja nie
> była wykonywana przez Panią, sugerujemy zgłoszenie zaistniałej sytuacji
> Policji.
>
> Z poważaniem
> Monika M.......................
>
> Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
> Oddział - Centrum Bankowości Elektronicznej "Inteligo" w Warszawie
> Wydział Reklamacji """""
>
>
> pozdrowienia dla INTELIGO
>
> RG
a jak tak troche z innej beczki
wlasnie zeby nie miec takich problemow nie mam karty kredytowej i dobrze
mi z tym ... tak jak nie mam debetu, platformy cyfrowej (szkoda czasu i
nerwow) i tpsy (wystarczy prepaid gsm i voip)
do platnosci internetowych uzywam ekarty mbanku
spid
Następne wpisy z tego wątku
- 05.04.06 06:51 darnok
- 05.04.06 13:53 Spider
- 05.04.06 17:39 darnok
- 06.04.06 10:01 Spider
- 06.04.06 10:26 darnok
- 06.04.06 16:59 Mlody Book
- 06.04.06 18:22 Marcin
- 06.04.06 19:22 mg
- 06.04.06 20:26 Mlody Book
- 06.04.06 20:29 Mlody Book
- 06.04.06 21:24 mg
- 06.04.06 21:43 Mlody Book
- 06.04.06 22:08 mg
- 06.04.06 23:45 Krystek
- 07.04.06 06:47 Mlody Book
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie