eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKURe: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
  • Data: 2006-04-03 20:55:23
    Temat: Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    mg napisał(a):

    > tzn. że bank mógl anulowac jeszcze transakcje przez parę dni ale nie zrobił
    > tego pomimo reklamacji telefonicznej i listownej

    Nie mógł. Transakcja pod którą założono blokadę (pozytywnie
    zautoryzowana) musi być zaksięgowana. Rozstrzygnięcie reklamacji to
    zupełnie inna kwestia.

    > dzien po transakcji ( poniedziałek), zaksiegowane były parę dni później

    Coś mi nadal nie pasuje. Skoro zadzwoniłaś, to z pewnością poinformowano
    Cię, że reklamacje składa się po zaksięgowaniu. Wcześniej nie ma czego
    za bardzo reklamować...

    >>> W załączeniu przesyłamy otrzymane dokumenty. W przypadku jakichkolwiek
    >>> dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o ponowny kontakt.
    >> No ale jakie to są dokumenty? Nie piszesz o nich ani słowa.
    >
    > To tylko kopia mojego złoszenia reklamacyjnego w pliku pdf.

    Moment, z treści maila wynika przecież, że powinni załączyć dokumenty
    potwierdzające dokonanie zakupu, a nie skan Twojej reklamacji. Poproś o
    wysłanie poprawnych dokumentów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1