  • Data: 2007-08-24 13:29:09
    Temat: Re: Ubezpieczenie karty debetowej - czy warto?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ostatnio na stacji benzynowej płaciłem kartą to autoryzowałem
    > podpisem, a sprzedawca nawet nie sprawdził czy zgodny. Ale mniejsza z
    > tym.

    ale zazwyczaj autoryzacja debetówek jest PINem...

    > No też tak uważam, dlatego mam osobno konto oszczędnościowe.

    o to chodzi

    > Ale dla studenta to stosunkowo niewielka kwota jest duża ;p Dlatego
    > chyba zmienię sobie dzienny limit wypłat na znacznie mniejszy.

    zwyczajnie nie trzymaj tam większych kwot, tego czego nie masz na rachunku
    nikt Ci nie ukradnie

    > Może jeszcze ktoś wie jak to wygląda w praktyce z ubezpieczeniem karty
    > i odzyskiwaniem środków w razie nieuprawnionego użycia?

    do 150 euro jestes chroniony przez ustawe, aby ubezpieczenie zadzialalo
    musialby Ci ktos ukrasc z konta >150 euro...jezeli nie bedziesz tam
    deponowal wiekszych kwot to nie bedziesz mial nawet szansy skorzystania z
    tego ubezpieczenia
    a odzyskiwanie srodkow nie jest latwe, kazdy przypadek jest rozpatrywany
    oddzielnie wiec nie ma zadnego szablonu postepowania, poza tym rozne banki
    = rozne zwyczaje

    pozdr.
    RS