    From: Piotr Wiraszka <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ubezpieczenie na zycie z funduszem inwestycyjnym
    Date: Fri, 06 Jun 2003 10:02:08 +0200

    Dnia Fri, 6 Jun 2003 08:06:39 +0100, "Maciej Loret"
    <m...@p...pl> napisał(a):

    >Posiadam takowe. Od pewnego czasu jest nagonka na ten rodzaj inwestycji.
    >1. Nie przeszkadza mi to, ze fundusz pobiera na poczatku wysokie oplaty za
    >ubezpieczenie, co powoduje minimalny przyrost sumy na rachunku.
    >2. Nie przeszkadzaja mi trudnosci z wczesniejsza likwidacja tej inwestycji.
    >3. Stac mnie na nia finansowo
    >4. Rozumiem, ze przewidzenie jaki bedzie zwrot z tej inwestycji jest trudne
    >i moze on byc niewielki (ale mam nadzieje, ze powyzej inflacji).
    >
    >Czy rzeczywiscie wdepnalem w g....? Powinienem sie czegos obawiac?

> [...]
    Też takie miałem (i to 3) dopóki nie zmieniłem agenta. On mi
    wytłumaczył dlaczego nic nie przybywa ;((
    Jeżeli chcesz wiedzieć ile faktycznie z każdej wpłaty
    zostaje dla Ciebie a ile zabiera ubezpieczyciel to napisz do
    nich o podanie WSZYSTKICH kosztów obsługi ubezpieczenia.
    Wielce się zdziwiłem gdy zobaczyłem ile mi potrącają: koszty
    ryzyka takie, opłaty siakie.
    Zlikwidowałem to czym prędzej i rozbiłem na dwa - osobno
    ubezpieczenie, osobno FI.
    --
    Piotr