eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUbezpieczenie samochodu w mbanku - ostrzeżenie, nigdy wiecej › Re: Ubezpieczenie samochodu w mbanku - ostrzeżenie, nigdy wiecej
  • Data: 2008-12-12 20:46:39
    Temat: Re: Ubezpieczenie samochodu w mbanku - ostrzeżenie, nigdy wiecej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł" g9tqgu$421$...@i...gazeta.pl

    Trochę OT: UBezpieczenie (przed godziną zawarte) OC w Allianz Direct
    mojej Mercedes -- 308 złotych, podczas gdy w mBanku liczone ze dwa
    tygodnie temu kosztowało 345 złotych. :)

    Polisa mi potrzebna od nowego roku, w tym tygodniu jest zniżka
    (nie do końca respektowana/honorowana, ale też coś warta) na
    niemieckie (w ubiegłym roku była na azjatyckie, a w przyszłym
    pewnie będzie na inne) polisę mam (wydrukowaną) od godziny
    (listem przyślą ostemplowaną, ale i, wydrukowaną ta jest
    ponoć ważna) i zapłaciłem kartą kredytową -- kartą z mBanku... :)

    Lc