  • Data: 2012-04-21 08:41:29
    Temat: Re: Udzialy w Getinie ma jakis szejk?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 Apr 2012 21:32:04 +0200, Jarek S. napisał(a):

    > Mnie raczej o nic

    Aha.

    > tam tylko możesz sobie poczytać o szczegółach tej oferty, kalkulacji itp

    Szczegóły są na stronie banku, wnioski wolę wyciągać samodzielnie.

    > rozumiem że nie czytałeś skoro pytasz?

    Nic nie rozumiesz. Przeczytałem i Samcik przypieprza się na siłę,
    przyjmując a priori założenia z kosmosu.

    Podałem link do oferty, która tu się wcześniej nie pojawiła. Na tej grupie
    to chyba mile widziane jest. Ktoś może skorzystać, ktoś może podyskutować.
    Zamiast tego dwóch *.* wkleja link do blogaska, nie wiadomo, po jakiego
    grzyba, bo słowa komentarza od siebie nie dali. Według mnie Samcik smuci,
    bo dla mnie ta oferta wygląda tak:
    Początek miesiąca, wrzucam 680 złotych (przy wydatkach kartą 400 złotych
    konto jest bezpłatne i nie jest wymagany wpływ 750), 500 zaraz po
    wpłynięciu przerzucam kartą, 180 zostawiam na tankowanie. Przy dysku i
    cyfrówce od innych getinowych tworów procedura działała, to i tu pewnie
    będzie OK. Zamiast 4% rabatu dostanę jakieś 4 razy więcej od Czarneckiego -
    samochód mam oszczędny, przebiegów ogromnych nie robię i nieco ponad 30
    litrów miesięcznie mi wystarczy. Mnie pasuje, komuś innemu nie musi.

    AK