eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUmiłowani [będą brzydkie słowa -- mowa o Eurobanku!!] Wielkanoc blisko... Moja matka też chce spowiadać się... › Re: Umiłowani [będą brzydkie słowa -- mowa o Eurobanku!!] Wielkanoc blisko... Moja matka też chce spowiadać się...
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Umiłowani [będą brzydkie słowa -- mowa o Eurobanku!!] Wielkanoc
    blisko... Moja matka też chce spowiadać się...
    Date: Fri, 16 Mar 2012 15:32:46 +0100

    "Jarek Andrzejewski" t...@4...com

    > Chodzi mi tylko o to, że możesz im odpisać, że nie uznajesz długu, a z

    Nie mogę im odpasać w tej sprawie -- mogę odpowiedzieć.
    Nie dostałem pisma, a jedynie ustną informację, na dodatek chaotyczną:

    -- bank chce, abym wpłacił pieniądze nie na swoje konto, a na konto matki

    -- gdy zauważam, że to konto jest zamknięte od lat, dostaję
    odpowiedź, że nie jest zamknięte, ale jest nadal prowadzone,
    choć nie jest już onlajnowe

    -- gdy zauważam, że być może są naliczane opłaty, skoro konto
    nie zostało zamknięte, dostaję odpowiedź, że tak, że na
    koncie jest -130 złotych, i że są to **same opłaty za
    prowadzenie tego konta**

    tu bankierka przegląda historię jakiegoś konta, co widzę

    -- gdy pytam o powód niezamknięcia konta, dostaję odpowiedź: ,,nie
    wiem, dlaczego konta nie zamknięto, być może saldo nie było zerowe''

    -- na moje naleganie, dostaje odpowiedzi:
    NIE WIEM Przecież mówię, że nie wiem.
    Wiem, że na konto przestały wpływać pieniądze,
    i że to konto nie jest onlajnowe

    -- na dociekanie: ,,od kiedy nie jest onlajnowe i dlaczego przestało
    być onlajnowe?'' słyszę: ,,nie wiem dlaczego, nie wiem od kiedy,
    ale wiem, jakie jest teraz''

    -- gdy pytam: ,,kiedy wpłynęło wypowiedzenie umowy?'' otrzymuję
    odpowiedź: ,,nie wiem''.

    Po co mi przedawnienie i barszcz u cioci -- konto bank prowadził ***bezprawnie***.
    W czasie tego bezprawnego prowadzenia naliczał opłaty.
    Bank chce ode mnie wyłudzić 130 złotych.
    Ty zaś straszysz mnie BTE.

    Ja zaś, znając wyroki tego państwa (na przykład przytaczanego
    Fieldorfa) wiem, że rozsądek nieczęsto tu gości. :)

    Przestępcą jest bank -- wobec niego można użyć łaski przedawnienia, nie wobec mnie
    czy mojej matki.

    Co innego, gdyby moja matka nie wypowiedziała umowy lub zgubiła to wypowiedzenie.
    Jest księgową -- nie gubi dokumentów.

    -=-

    Jeszcze raz, bo chyba nie łapiesz:

    .---------------------------------------------------
    -----------.
    | Bank naliczał te opłaty dopiero po przyjęciu wypowiedzenia. |
    | W chwili przyjmowania wypowiedzenia -- saldo było zerowe. |
    | Po wpłynięciu wypowiedzeniu do dnia dzisiejszego jedynie |
    | ten bank pobierał pieniądze z tego konta. |
    '---------------------------------------------------
    -----------'

    To, co Ty proponujesz, to pułapka głupoli-prawników podwórkowych:

    -- Eneuel prosi o przedawnienie, czyli przyznaje się do winy
    -- Eneuel ponosi niesłuszną karę
    -- Eneuel kieruje pozew przeciwko bankowi
    bank odpowiada za udokumentowane straty,
    dokumenty strat są, straty są, ale...
    -- teraz to bank sugeruje ;) przedawnienie

    Bublowate prawo wiąże mnie z bankiem na 3 lata, ale banku ze mną nie
    wiąże na te same 3 lata? Ziemia przyciąga mnie, ale ja nie przyciągam
    Ziemi? Dziurka w prawie. :) Dziurka w głowie prawodawcy. :)

    -=-

    A Ty, sugerując mi ,,mądrze'' przedawnienie albo wiesz, o co chodzi
    i udajesz głąba, albo nie wiesz, że jesteś głupim narzędziem cwanych
    prawników podwórkowych. :)

    -=-

    Ja nie uznaje swojej winy, zatem nie mogę korzystać z przedawnienia winy.
    Nie uznaję, bo bank naliczał te opłaty dopiero po wpłynięciu wypowiedzenia,
    zatem czynił to bezprawnie, bazując na swoim złamaniu prawa, jakim jest
    niedotrzymanie warunków umowy.

    To tak, jakbyś włamał się do mnie do mieszkania, ukradł mi butelkę z napisem
    'Wódka', wypił ją i skierował przeciwko mnie oskarżenie do sądu -- bo w butelce
    był czyszczony denaturat, nie wódka produkowana chemicznie, czyli Vistula... :)

    -=-

    Bezprawiem banku jest niezamknięcie konta.
    Opierają się na tym bezprawiu bank produkuje opłatę.
    Jakim więc cudem te opłaty są prawne?

    -=-

    Upadła do rynsztoka moralność, jeśli dla kogoś jeszcze jakikolwiek
    bank bezprawnie prowadząc konto naliczył prawnie opłaty za
    prowadzenie takiego konta.

    -=-

    Jak ja Ci każę wpłacić mi 130 złotych -- nazwiesz mnie
    czubkiem, czy poprosisz o zmniejszenie kary? :) Ale nie
    powołuj się na to, że matka zawarła umowę, bo tę umowę
    bank złamał -- a skutkiem złamania umowy jest naliczanie opłat.

    Skutkiem jedynie złamania umowy. Innymi słowy nie
    chodzi o złamanie nieistotnego punktu umowy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'