    From: Maciej Montewski <maciej@WYTNIJ_TOmontewski.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Umowa kredytu GE Money BankMieszkaniowy
    Date: Fri, 16 Dec 2005 09:53:58 +0100

    MMG napisał(a):

    > Wiesz jak tak będe parzeć to nigdy nie kupimy mieszkania i w ogole. W pracy
    > mamy o tyle dobrze ze jest dodatkowa kasa w postaci premii a do kredytu
    > podajesz tylko tą wartość z umowy. Po za tym pracujemy z mezem w dobrze
    > prosperującej firmie i mysle ze jakos damy rade. Po za tym mamy też studia
    > wyższe takze mam nadzieje ze bedzie dobrze. Prosze cie lepiej nas nie
    > zalamuj w takiej chwili....

    Na wstepie gratuluje blizniakow :) Raczej tu Cie nikt nie chce
    zalamywac, a wprost przeciwnie - raczej pomoc w ocenie sytuacji, to raz.
    Dwa: tak jak pisali poprzednicy - jesli placisz raty i niczego ukrywasz
    jesli trzeba bedzie oswiadczen co roku, banku tak na prawde nie obchodzi
    czy masz prace, czy nie, ich interesuje wywiazywanie sie z umowy a fakt
    postawienia kredytu w stan wymagalnosci to ostatecznosc i niekoniecznie
    chce im sie przechodzic ta cala procedure przejecia czyjegos mieszkania.
    Bedzie dobrze ;] Co do umow: to tylko jeden taki 'fikusny' punkt w
    umowie z GE, nie ma wiecej? W mojej (BOŚ) np. jest, ze pracownik banku
    do momentu splacenia kredytu moze w _kazdej_ chwili dokonywac inspekcji
    mieszkania, czyli mieszkac u mnie przez 30 lat :D

    M.