    From: root <s...@k...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Unijne ryby ....
    Date: Sun, 20 Nov 2011 22:41:39 +0100

    Dnia Sun, 20 Nov 2011 21:16:11 +0100, marfi napisał(a):

    > Albo przesadzasz albo namiętnie wysyłasz "konkursowe" smsy.
    > Na dwa posiadane numery nie otrzymuję smieci częsciej niż raz na tydzień.

    jeszcze w lecie to bym przesadzil. teraz to przesadzam niewiele: codziennie
    a nawet 2 razy dziennie. To samo moja zona. Zaczelo to juz mnie niepokoic i
    powaznie sie zastanawiam nad wyslanie zawiadomienia do prokuratury.
    Oczywiscie pewnie sie skonczy na tym ze zmienie numer. Ale tym bardziej
    bedzie mnie to wnerwiac.
    I nie sa to loterie, tylko jakies wiadomosci w stylu: "sory ale nie bylo
    mnie w kraju i nie moglem sie skontaktowac, zadzwon an numer...."
    Za kazdym razem to inny tekst, zupelnie "naturalny". Pewnie wielu ludzi sie
    nabiera.