    From: "skippy" <m...@t...moon>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Unijny urzędnik zmieni wszystko
    Date: Tue, 12 Apr 2011 22:55:05 +0200

    news:1f284uys0bt2z.1lxxdpq8befim.dlg@40tude.net...

    > Poczytałem sobie troche artykułów o złocie i akurat autor pisał coś o
    > "związkokracji" rzadzącej w KGHM i miernym wydobyciu złota przez tą spółkę
    > (szkoda że autor zapomina że to kopalnia miedzi a nie złota).

    miedzi i srebra

    > No i OFE a w szczególności w kółko powtarzane zdanie: "tam nie ma moich
    > pieniędzy".

    no bo nie ma; ofe za nie kupuje obligacje (zwrot do SP) i akcje (ch wie co
    się z tym stanie), poza tym ustawodawca i orzecznik powiedzieli wyraźnie, co
    o tym sądzą, więc nie rozumiem przytyku. masz tam pieniądze? możesz wypłacić
    itp? masz gwarancję zwrotu?

    no nie masz.

    > Tak mi sie skojarzyło w związku z ostatnimi dyskusjami. A swoją drogą
    > jakie
    > to wszystko jest zakręcone. Jak ty tego KGH nienawidzisz.

    > Tych 18 pensji

    Nienawidzę?
    Lodów w "sprywatyzowanych" spółkach, gdzie SP ma władzę ponad 50% ergo
    "prywatyzacja" jest śmiechem na sali.

    Tak, nie bardzo rozumiem dlaczego klasa rządząca w państwowej spółce
    przyznaje sobie 18 pensji i protestuje, że to za mało

    > Ja widzę co najwyżej 80% wzrostu ale Ty 1000!. Jak to punkt widzenia
    > zależy od punktu siedzenia ;)

    start 20zł end 200zł to 88%?
    o czym piszesz?