  • Data: 2011-04-15 12:42:30
    Temat: Re: Unijny urzędnik zmieni wszystko
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    root wrote:

    > Może masz rację że kłotnia o ZUS vs OFE nie ma sensu. Wysnuwasz jednak
    > ten wniosek na podstawie swoich katastroficznych założeń. Co by sie stało,
    > gdyby przez 20 lat wszystko się ładnie rozwijało i demografia i bogacwto -
    > czy wtedy też byłoby Ci ganz egal?

    Nie mam żadnych założeń. Próbuje Ci powiedzieć, że szukasz pomyślności na
    swojej emeryturze nie tam gdzie powinieneś. Mnie jest wszystko jedno co
    zrobisz. Ja moim zdaniem jestem zabezpieczony. Do końca mojego życia nie
    wiele się zmieni. Chciałem Ci tylko uzmysłowić, że nie ma żadnej różnicy
    miedzy ZUS, a OFE. Pierdy, że tu są "moje" pieniądze i są inwestowane, a tu
    nic nie ma tylko obietnice to zwykłe gazetowe pierdy. Obie emerytury siedzą
    dokładnie w tej samej kieszeni. Obie emerytury nie różnią się dokładnie
    niczym poza wielkością prowizji.