  • Data: 2009-05-15 14:49:36
    Temat: Re: United International Trust z Antyli Holenderskich
    Od: "Madafaka" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak? To czemu sam nie kupiłeś?
    >
    > Kto jak kto, ale ludzie na grupie o giełdzie powinni wiedzieć, że coś jest
    > warte tyle ile inni są za to coś zapłacić....

    Idz teoretyku chociaz na jeden przetarg organizowany przez miasto np na
    sprzedaz garazu za 30 000zl a zobaczysz co sie dzieje.
    To jest poziom najnizszej leszczyny a co dopiero gdy w rachube wchodza grube
    miliony/miliardy.

    Myslisz ze Ty bys kupil nawet jakbys w portfelu mial 66mln ojro? Ja Ci
    powiem - nawet bys nie wszedl na sale licytacyjna ;)))