  • Data: 2010-01-28 14:09:51
    Temat: Re: Universal
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    kc wrote:

    > Przy takim postawieniu sprawy nie mogę ci odmówić logiki. Tyle, że według
    > mnie jest ona trochę pokrętna. Bo to oni mieli wisieć, ale my nie zrobiliśmy
    > tego, mało tego, jeszcze ich wywianowaliśmy, żeby nas nie pozabijali i teraz
    > możemy być tylko zadowoleni, że zrobiliśmy dobry deal.
    > Na tej właśnie pokrętnej logice zbudowana jest III RP.
    >
    > pozdrawiam
    > kc

    zauwaz drogi kolego, ze jest taki kraj co sie Burma nazywa.
    Walesa + Mazowiecki na spolke z Jaruzelem i Rakowskim nawolywali kiedys
    pieknie
    do okraglego stolu miedzy junta i opozycja birmanska. Nie wyszlo. Dlaczego?
    Po prostu zbyt wiele krwi przelanej, zbyt wielka przepasc dzieli dzis
    katow i torturowanych.
    Oprawcy nie oddadza wladzy chyba zeby im ja przemoca wydrzec z reki. Oni
    wiedza, ze beda
    sami zamiast lisci wisiec na drzewie bo dla nich nie bedzie litosci. W
    wyniku mamy sytuacje patowa,
    tak samo moglo byc w Polsce gdyby pozwolic oszolomom po obu stronach
    ujawnic swe jaskiniowe
    instynkty.

    fatso