  • Data: 2014-08-06 18:39:05
    Temat: Re: Upadek Platformy -- ale nie OT
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > -- Chciałem skórzane kierownice.
    > -- Jest skórzana... To znaczy plastykowa, ale obciągnięta skórą...
    > -- A to?
    > -- To fotele, kanapa...
    > -- Ale wiedziałeś o jaka kierownice chodziło...

    - Wejdz na ten statek.
    - Mamo, to nie statek, to okret.
    - Ok, okret. Ale wiesz gdzie masz wejsc czy nie?

    > -- Sufity miały być białe.
    > -- Wszystkie są białe.
    > -- A pionowe?
    > -- Pionowe są ściany.
    > -- Wiedziałeś o jakie sufity chodzi.

    Pierwsze miejsce jest juz niestety zajete, ale drugie miejsce za najgorsze
    porównanie masz murowane.

    > Twój język to bełkot zmierzający do tego, aby:
    >
    > -- dziś mówić
    > -- jutro dawać wykładnię
    > -- pojutrze prostować
    > -- aż w końcu wyjaśniać.

    Nie, Sprawa była jasna.
    Do tego stopnia jasna, ze nawet w sklepach internetowych ta pamiec pojawia
    sie z opisem ROM. A Ty sie czepiasz...

    > To, co nazywasz ROMem przypomina swą funkcją
    > dysk i daje się zapisywać wielokrotnie jak RAM...
    > Zajdź do sklepu i poproś ROM, dodają -- 128 GB, 2.5 cala...

    Nie tłumacz mi bo kazdy wie o co chodzi.
    > -=-
    >
    > Później idziesz do pracy i mówisz szefowi -- 'musi być system RAM'.
    > Szef idzie do swego syna i mówi mu, jakiego systemu potrzebuje do
    > profesjonalnej pracy. Ponieważ syn ma wątpliwości -- uznajesz go
    > za głupca, dodając, że głupoty zdarzają się.

    Bzdury,tutaj sprawa była całkowicie jasna.

    > A cała masa ludzi zachodzi w głowę -- dlaczego ta firma nie daje
    > zysku...

    Tak, jasne...

    > Tacy jak Ty bredzą o ROMach, RAMach, czasie rzeczywistym...
    > Kupują w drugiej dekadzie XXI stacje dyskietek, masę
    > nagrywarek DVDRW, szukają rzeczy nadzwyczajnych, aż
    > w końcu ogrzewają ,,garażową'' elektronikę domowymi
    > żarówkami -- nie mieli pojęcia o tym, że domowe
    > komputery nie pracują w ujemnych temperaturach...

    Tacy jak Ty... Piekne!

    > -- Dzień dobry, panie prezydencie Truskolaski i panie arcybiskupie
    > Ozorowski.
    >
    > Mnie nazywacie debilem, kretynem trollem...
    > Marnujecie pieniądze podatników, bredzicie
    > i macie na swoje usprawiedliwienie jedynie
    > pieniądze zabierane siłą/przemocą w postaci
    > podatków oraz brednie o pomaganiu najbiedniejszym,
    > którym kupujecie ,,profesjonalne'' komputery z Windows!!!

    Popłynąłes...