  • Data: 2014-08-06 19:21:41
    Temat: Re: Upadek Platformy -- ale nie OT
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > - Wejdz na ten statek.
    > - Mamo, to nie statek, to okret.
    > - Ok, okret. Ale wiesz gdzie masz wejsc czy nie?

    Tu widać rolę nauczycielska matki.

    -- Zosiu, jaka ładna sarenka, zobacz!
    -- Toż to antylopa!

    Ponoć kilkuletnie dziecko wiedziało lepiej, że ma do
    czynienia nie z sarną, ale z antylopą, ochoć dorosła
    ciocia nie wiedziała.

    Statek z okrętem pomylono na programie TV o zestrzeleniu
    samolotu pasażerskiego przez okręt USA. Tam też użyto
    określenia 'statek' zamiast 'okręt'.

    Program ów oglądałem ze dwa dni temu w polskiej TV. Nie wiem,
    czy zawinił tłumacz, czy expierd tłumaczył laikom ;) źle.

    > Nie, Sprawa była jasna.
    > Do tego stopnia jasna, ze nawet w sklepach internetowych ta pamiec pojawia
    > sie z opisem ROM. A Ty sie czepiasz...

    I już widać, jakiej pomocy technicznej można oczekiwać po tych sklepach.
    Żarówki LED, czasami nawet żarówki halogenowe LED. ;)

    > Nie tłumacz mi bo kazdy wie o co chodzi.

    Każdy? -- na pewno nie każdy.

    W wielu sklepach po prostu pisza 'pamięć' lub 'storage', albo
    wręcz 'miejsce na aplikacje'.

    Podobnie sprawa ma się z 'no frost'. Omal nie zrezygnowałem
    z zakupu lodówki, bo nie miała 'no frost'. Znafcy (tacy jak ty)
    tłumaczą, co to 'no frost' -- wprowadzając w błąd. Później w te
    pomyje ludzie uczciwi próbują wlać uczciwe informacje -- jak widać
    czasami niezupełne skutecznie.

    Nie miałem czasu zbyt wiele, było po 19 godzinie, byłem w mieszkaniu,
    sklep (Auchan) był czynny do 22, ale ja nie miałem aż tak dużo
    czasu -- na szczęście podjąłem dobrą decyzję. Na lodówkę miłym
    okiem spoglądałem i ja, i inni ludzie. Ci inni nie dostali
    kredytu, więc ja kupiłem -- zapłaciłem karta kredytową. :)

    [swoja drogą rzadko zdarza się tak, że do jednej startuje dwóch...]

    Niewiele brakowało, a zrezygnowałbym z tej, co w efekcie
    dałoby także lodówkę 'no frost', ale gorszą. Na 'no frost'
    nie stać mnie.

    I jeszcze raz, aby nie było nieporozumień -- w sklepie
    (w Auchan) wytłumaczono mi dobrze, czym jest 'no frost'.

    > Bzdury,tutaj sprawa była całkowicie jasna.

    Bardzo jasna -- tym synek jestem ja.
    IMO nie ma tu niejasności.

    > Tacy jak Ty... Piekne!

    OK, źle powiedziane. Nalkeży napisac inaczej.

    ++ Tacy jak Budzik bredzą o ROMach, RAMach, czasie rzeczywistym...

    > Popłynąłes...

    Nie -- mam całkiem chłodno. :)

    Miasto Białystok miało wydać (zapewne wydało) miliony złotych
    na komputery dla ubogich. Obok tego jest Aero2 dla socjalnych
    i są HotSpoty ,,bezpłatne''... Są także ,,bezpłatne'' rowery...

    -=-

    DO J.F. -- IMO JKaczyński jest prawicowcem, zatem nie jest komunistą.
    Ponadto chce prawa nie zaś parodii prawa -- IMO poprze reformę służby
    zdrowia bez oporów, gdyż dopiero po likwidacji milionów ludzi
    pośredniczących w dystrybucji dóbr medycyna może trafić pod strzechy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'