  • Data: 2009-01-01 23:36:52
    Temat: Re: Upadlosc konsumencka
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Tak samo jak na żadnej wsi nie ma sklepu.

    Sklep w przeciwieństwie do szkoły przynosi dochód. Szkoła z definicji
    nie. Przynajmniej finansowy, krótkoterminowy.

    > Naprawdę? Dobrze, że mi powiedziałeś, bo mi ten kurier, co dzisiaj był
    > nakłamał i to jeszcze na piśmie zatytułowanym 'list przewozowy'.

    Wniosek: nie mieszkasz na wsi.
    Już teraz listonosze na wsi ci listów nie przynoszą, tylko zostawiają
    wszystkie w jednym miejscu i sam sie musisz do skrzynki na drugim końcu
    wsi pofatygować.