  • Data: 2009-01-02 21:58:17
    Temat: Re: Upadlosc konsumencka
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 22:32:39 +0100, Szymon napisał(a):

    > No właśnie do przeprowadzenia egzaminu. Po to są standardy egzaminacyjne.

    A po co standaryzacja egzaminu? Komu potrzebna?

    > ufff... no właśnie jawne kryteria są opisane w standardach egzaminacyjnych.
    > Te wchodzą w podstawę programową, a ta w program nauczania.

    Niepotrzebnie. Po cholerę program, skoro wystarczy ustandaryzować egzamin?

    > Wątpliwa sprawa. Wiele osób na wieść o nowej maturze rzuciło się zaliczać,
    > gdy można było jeszcze zdawać starą. Był taki czas przejściowy. Ale niestety
    > musiałbyś mieć trochę więcej wiedzy na ten temat, aby zrozumieć mechanizm.
    > Polecam EWD i przyjrzenie się kluczowi odpowiedzi w CKE.

    Przyjrzałem się - nowa matura wymaga w zasadzie opanowania pamięciowego i
    szczątkowej zdolności myślenia.
    Podtrzymuję to, co napisałem powyżej, dodam, że przy rozmowach
    kwalifikacyjnych okazuje się, że zdolność myślenia to bardzo rzadka cecha.
    Ludzie którzy mają wyższe wykształcenie i zaliczyli statystykę nie widzą
    różnicy między średnią, medianą, o średniej ważonej już nie wspominając.
    Wybacz, to poziom poniżej mojej szkoły średniej,

    > Ciekawa koncepcja. Pewnie dlatego jest taki opór uczniów przed obowiązkową
    > maturą z matmy, że ona taka prosta i łatwa.

    Pewnie dlatego, że trzeba się uczyć. A do tego belferstwo nie umie nauczać.

    > Arytmetyka nie jest zatem - według Ciebie - składową matematyki... hmm...

    Ok, jak widzę, logika to nie jest to, co widziałeś choćby z daleka.
    Arytmetyka to część matematyki. Ergo - arytmetyka nei jest matematyką, jest
    podzbiorem. A ja pisałem o podstawowej _matematyce_ - czyli tej do
    początków matematyki wyższej.

    > Bardzo dobry, merytoryczny, argument. Nawiasem mówiąc argumentacja to tez

    Bardzo dobry, bo dalsze Twoje tezy zbudowane zostały na fałszywym
    twierdzeniu, a gdybyś znał podstawy logiki, to bys wiedział, że z fałszu
    prawda nei wynika...
    --
    _______/ /_ GG: 3524356