  • Data: 2008-10-12 11:15:04
    Temat: Re: Urodzinowe 8,08%...
    Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    news:gcq6qa$ihj$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Na pewno. Btw, czy w PL gwarancje rowniez wzrosna do 100kEUR jak w innych
    > krajach Unii, czy pozostajemy przy obecnych gwarancjach BFG?

    > W skali roku roznica jest istotna - ale lokata urodzinowa jest
    > 3-miesieczna i w tej skali myslalem. Ruszanie miedzy bankami na dluzej na
    > pewno ma sens - ale zastanawiam sie jaki ma przenoszenie depozytow miedzy
    > bankami na miesiac, dwa czy trzy dla polprocentowej roznicy (pomijam tutaj
    > sens przenoszenia dla zwiekszenia bezpieczenstwa - chodzi mi jedynie o
    > pogon za odsetkami).

    Jeżeli to mnie nic nie kosztuje poza 10 minutami przed kompem wieczorkiem, a
    różnica pozwoli na pokrycie rocznego utrzymania konta to dlaczego nie? Czy
    mając te 100-200k trzeba już być rozrzutnym? Jakbym zarabiał 10k miesięcznie
    to pewnie bym nie kombinował tylko patrzył na bezpieczeństwo lokaty, ale nie
    zarabiam tyle.

    Pozdrofka

    --
    Irokez