  • 1. Data: 2008-10-10 16:50:17
    Temat: Urodzinowe 8,08%...
    Od: "ES" <e...@N...gazeta.pl>

    Witaj,

    z okazji 8. urodzin mBanku przygotowaliśmy dla Ciebie 3-miesięczną urodzinową
    mLOKATĘ.
    Postaw na zysk 8,08%.
    Lokatę możesz otworzyć w terminie od 15 października 2008 r. do 30 listopada
    2008 r. włącznie.
    Minimalna kwota lokaty to 10 000 PLN.

  • 2. Data: 2008-10-10 17:54:05
    Temat: Re: Urodzinowe 8,08%...
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    ES wrote:
> [...]
    > urodzinową mLOKATĘ.
    > Postaw na zysk 8,08%.
    > Lokatę możesz otworzyć w terminie od 15 października 2008 r. do 30

    Jedyny zysk w porównaniu z Multi to niższa kwota minimalna.

  • 3. Data: 2008-10-10 20:49:35
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    pią, 10 paź 2008 o 18:50 GMT, ES napisał(a):

> [...]
    > Postaw na zysk 8,08%.
    > Lokatę możesz otworzyć w terminie od 15 października 2008 r. do 30 listopada

    Cala ta oferta to zupelnie jak prima aprilis, chociazby punkt regulaminu:

    1. Promocja skierowana jest dla osób fizycznych, zwanych dalej Uczestnikami
    Promocji, które spełniaja łacznie ponize warunki:
    [...]
    b. nie wyrażaja sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych przez mBank w
    celach promocji i marketingu działalnosci prowadzonej przez mBank, w tym
    swiadczonych usług oraz oferowanych produktów, a jesli w Umowie o
    prowadzenie bankowych rachunków oszczednosciowo-rozliczeniowych zastrzegły,
    że nie wyrażaja zgody na otrzymywanie korespondencji marketingowej i na
    przetwarzanie danych osobowych- zmienia to zastrzeżenie za posrednictwem
    mLinii, najpózniej do dnia wziecia udziału w Promocji.

    Poprostu smiech na sali, myslalem ze wezme sobie ta lokate, ale jednak na
    prawde podziekuje, wielce sie zawiodle...

    opinie na blogu mBanku o tej lokacie, sa bardzo wyraziste...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 00:13:40 up 5 days, 7:23, 3 users, ]

  • 4. Data: 2008-10-10 21:28:37
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    ES <e...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Witaj,
    >
    > z okazji 8. urodzin mBanku przygotowaliśmy dla Ciebie 3-miesięczną urodzinową
    > mLOKATĘ.
    > Postaw na zysk 8,08%.

    Góra urodziła mysz ;)

  • 5. Data: 2008-10-10 21:31:25
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "ES" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mLOKATĘ.
    > Postaw na zysk 8,08%.
    > Lokatę możesz otworzyć w terminie od 15 października 2008 r. do 30

    mam już wszystko w bgżna 8,5%

  • 6. Data: 2008-10-11 00:46:05
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Brzezi <u...@e...net.pl> writes:

> [...]
    > przetwarzanie danych osobowych- zmienia to zastrzeżenie za posrednictwem
    > mLinii, najpózniej do dnia wziecia udziału w Promocji.

    A to w ogole legalne jest?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 7. Data: 2008-10-11 04:58:07
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    sob, 11 paź 2008 o 07:28 GMT, Szymon napisał(a):

    > Nie do konca. Tu jest termin zalozenia do konca listopada, a tam do konca
    > grudnia. To oznacza, ze Multi moze zlapac depozyty z ING, ktore sie
    > przewroca wlasnie w okolicach poczatku grudnia pewnie. mBank juz ich nie
    > chwyci.

    Tak czy tak chwyci je BRE, jedna ryba...

    czy w Multi sa podobne zastrzezenia co do przetwazania danych osobowych w
    celach marketingowych?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 8. Data: 2008-10-11 05:28:04
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

  • 9. Data: 2008-10-11 06:31:20
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Brzezi wrote:
> [...]

    Ja miałem na myśli zysk dla klienta, a nie banku.

    > czy w Multi sa podobne zastrzezenia co do przetwazania danych
    > osobowych w celach marketingowych?

    Nie ma. Regulamin tej lokaty jest na multibank.pl.
    Fiksacja na punkcie danych marketingowych to specjalność mBanku. Vide
    początki SFI.

  • 10. Data: 2008-10-11 08:01:16
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Ja miałem na myśli zysk dla klienta, a nie banku.

    No ale wlasnie ja, klient, nie wrzuce na mbank, bowiem czekam na ING.