    From: Brzezi <u...@e...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Urodzinowe 8,08%...
    Date: Tue, 14 Oct 2008 22:12:58 +0000 (UTC)

    wto, 14 paź 2008 o 19:57 GMT, Kamil Jońca napisał(a):

    > A gdzie to jest?
    > Bo w http://www.mbank.pl/download/regulaminy/REGULAMIN_ML
    OKATA_URODZINOWA1.pdf
    > nie doczytałem.

    Wyglada na to ze poszli do rozum po glowy i poprawili gafe, bo nie wiem czy
    ktos otworzylby taka lokate, tylko jakis polinteligentny jelen...

    Zreszta i tak juz nie wazne :) Mimo ze od 6 lat korzystam z mBanku,
    zalozylem sobie konto w getin zeby sporzystac z ich lepszych lokat, swoja
    droga smieszna sprawa, bylem w oddziale, przepytalem mila i cerpliwa pania,
    na wszystkie mozliwe sposoby, o ukryte koszty, czy za cos na pewno nie bede
    musial zaplacic bo bylo napisane malym druczkiem, ale naprawde nie ma
    zadnych dodatkowych kosztow, otowrzylem za darmo konto, prowadzenie za
    darmo, przelewy za darmo, lokata za darmo, zobaczymy jak wyjdzie w praniu
    :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --