    From: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Usprawnienia Polbank24?
    Date: Wed, 23 Jan 2008 22:50:16 +0100
    <fn2avp$u2d$1@achot.icm.edu.pl> <fn2beg$7v4$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <fn2cf0$sg$1@achot.icm.edu.pl> <fn2esf$7rn$1@news2.task.gda.pl>
    <fn2hlm$gd5$1@achot.icm.edu.pl>
    <df9cpvqldqcl$.6ig3gsir1ccd.dlg@40tude.net>
    <fn59h1$s13$1@inews.gazeta.pl> <fn5mkn$r6n$1@inews.gazeta.pl>
    <nomth9sx1l7f$.tazx8v01ylmp$.dlg@40tude.net>
    <fn7med$2pb$2@news2.task.gda.pl>
    <8...@e...googlegroups.com>
    <fn82b8$f90$1@news2.task.gda.pl>
    <1...@p...googlegroups.com>

    "krzysztofsf" 1...@p...goo
    glegroups.com

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/22756

    : Moze faktycznie nie jest to specjalnie wypunktowane? Mialem wrazenie,
    : czytajac poprzednio, ze zapis o kartach byl bardziej restrykcyjny niz
    : "nie ma mozliwosci".

    Chyba mniej restrykcyjny. (dawał możliwość, ale uznawał to za naruszenie)

    B: Na jaki rachunek mogę dokonać przelewu?
    B: Przelewu można dokonać na dowolny rachunek w PLN. Wyjątki:
    B: nie ma możliwości dokonywania przelewów na rachunek własny
    B: np: na rachunek innej karty kredytowej (tzn nie można
    B: z rachunku karty kredytowej spłacić innej karty)

    No i co? Przecież wyraźnie napisałem, ;) że moja mama spłaciła
    moją, nie swoją kartę. ;) Ja nawet nie mam takiej możliwości:

    B: Dla kogo jest nowa usługa?
    B: Usługa przelewu elektronicznego z rachunku karty kredytowej
    B: jest oferowana w ramach konta karty kredytowej i udzielonego
    B: jej posiadaczowi limitu kredytowego (użytkownik karty dodatkowej
    B: nie ma możliwości dokonywania przelewów)

    Niby nie napisałem, że jestem dodatkowym, ale napisałem, że to karta mojej mamy.

    -=-

    Czyli dobrze pamiętałem ten zapis. :)

    No i raz jeszcze:

    B: nie ma możliwości dokonywania przelewów na rachunek własny

    Tu zonk. ;) Bo przelewy takie (na własny, ale w innym banku) miały miejsce.

    -=-

    Zapis jest niewyraźny moim zdaniem. :)

    Tak czy siak -- przelew poszedł, citi zaksięgował, WBK prowizję
    (3 złote) pobrał... Szkoda, że nie przelałem więcej (o 720 złotych,
    bo chyba tyle potrzebuję na najbliższe przelewy) ale żal mi było
    mamy... Dopiero później pomyślałem, że i tak by jej starczyło
    na drobne zakupy. :)

    --