eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUwaga LUKAS powtórne pobranie z konta za 9.08.2007 !!!!Re: Uwaga LUKAS powtórne pobranie z konta za 9.08.2007 !!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.viknet.p
    l!not-for-mail
    From: "Leszek" <b...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uwaga LUKAS powtórne pobranie z konta za 9.08.2007 !!!!
    Date: Tue, 11 Sep 2007 07:36:02 +0200
    Organization: VikNet NEWS Server
    Lines: 30
    Message-ID: <fc59g1$2ucu$1@main.viknet.pl>
    References: <fc3ih3$f7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <k...@4...com>
    <fc3sti$86n$1@atlantis.news.tpi.pl> <fc3tuq$csp$1@inews.gazeta.pl>
    <fc44df$d05$1@news.onet.pl> <fc4m0b$p3s$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: solo
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: main.viknet.pl 1189488961 96670 85.219.210.142 (11 Sep 2007 05:36:01 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...viknet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Sep 2007 05:36:01 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:425312
    [ ukryj nagłówki ]

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
    > Mithos pisze:
    >
    >> calkowicie zrozumiala. Gdyby mi "zniknela" z konta znaczna kwota tez
    >> bym
    >
    > NIE ZNIKNĘŁA.

    Odpowiem zbiorowo na różne posty :)

    ZNIKNĘŁA - czasowo ale jednak i nie mógł (nie może) nią dysponować.
    Jeśli ma zaplanowaną inną transakcję i "podwójna" wyzeruje mu konto, a
    zaplanowana (np spłata KK) nie dojdzie do skutku, to zapłaci karę.
    Reklamacje, kołomyje, strata nerwów, czasu i tym samym pieniędzy. Często
    jest konkretne przełożenie na pieniądz, a najczęściej na konfort
    właściciela rachunku (utratę komfortu)

    > Ale bank nie wiedział, że będzie miał awarię, i stwierdzenie, że
    > ma była imho możliwa dzięki informacjom od klientów.

    To jest to bank do dupy. Pierwsze podwójne wypłaty na tak masową skalę
    muszą zaalarmowac informatyków, bo system musi śledzić takie wypadki. To
    mogła być np. konsekwencja wirusa w systemie - wprowadzonego celowo.
    Gdzie są informatycy i spece od bezpieczeństwa, skoro bank dowiaduje się
    o podwójnym pobieraniu - na totalną skalę, od klientów ?!

    Miałem przenieść konto do Lucasa i zrobić tam sobie KK ale teraz
    odpada...
    Leszek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1