  • Data: 2014-07-04 10:36:00
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: darnok <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-07-04 09:15, RobertS wrote:

    > chciałem złożyć dyspozycję nieodnawiania, ale nie ma takiej możliwości,
    > można jedynie wypowiedzieć umowę z 30-dniowym okresem karencji

    Robert nie zartuj sobie :)
    Chyba nie zamierzasz poddawac sie terrorowi cwiercbanku i ich
    "wewnetrznych chorych pomyslow"
    Mozesz wyslac bankowi rezygnacje (oswiadczenie woli nt umowy) juz teraz
    z dowolna data w przyszlosci, oczywiscie uwzgledniajac ten ich okres
    wypowiedzenia.
    I bedzie to skuteczne oswiadczenie woli odnosnie twojej umowy.
    To juz ich problem jak sobie to ustawia w systemie zeby zamknac w
    odpowiednim terminie.

    Jak nieprzyjmowalem nowych warunkow to mialem awanture z pania na
    infolinii ze ja tak na prawie 2 mies przed nie moge sobie rezygnowac.
    Albo tak jak ona mi kaze robie to teraz przez telefon i za 30 dni karta
    zamyka sie albo w ogole.
    Wiec poinformowalem ja grzecznie, ze ja juz sie pisemnie wypowiedzialem
    na temat umowy i przez telefon oswiadczen woli na temat tej karty
    wiecej skladac nie bede.

    Po terminie karta wisila w systemie wiec reklamacja, dwa tygodnie
    minelo, karta zamknieta i przeprosili ze blad, ze pracownik, trele
    morele. Ale sie da.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."