  • Data: 2014-07-05 01:17:22
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-30 17:58, Slavekk pisze:
    > IMO kolega @Sierp się wciął nie na temat.

    nie wciąłem się bo to ja założyłem ten wątek :)

    > ZTCP 2% było dla posiadaczy KONTA od transakcji kartą DEBETOWĄ
    > Wątek jest o kredytowych
    > Jak nie masz Golda to nowy regulamin zniósł "zwrot kwot" dla pozostałych.

    nie mam u nich konta, mam tylko kredytówkę
    mam caly czas zwrot obrotow - na wyciągu nazywa się to
    "rekompensata zwrot kwot"

    https://drive.google.com/file/d/0B66ardAcU4DoeF8yOVI
    1dWFfTnM/edit?usp=sharing

    no chyba, że to jakiś inny bonus od banku - np. mnie lubią :-)

    zresztą nawet na stronie jest jak byk
    http://raiffeisenpolbank.com/karta-kredytowa-t-mobil
    "zwrot części zakupów - nawet 750 zł rocznie"

    http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/3039
    5127/PB+-+Regulamin+Kart+Kredytowych+dla+um%C3%B3w+z
    awartych+przed+18.12.2011r.+-+obowi%C4%85zuje+od+16.
    09.2013.pdf

    paragraf 27

    Sierp