  • Data: 2014-07-05 19:55:37
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: Slavekk <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-04 01:07, xbartx pisze:

    > To już ostatni raz najprościej jak się da.
    > To Ty napisałeś:
    > "Dla umów zawartych po 19 maja 2014r"
    > a to jest na stronie:
    > "Tabela obowiązuje od 19 maja 2014 r."
    > Teraz widać?

    To ja też prosto:

    NA STRONIE której linka podałeś
    http://raiffeisenpolbank.com/klienci-indywidualni/ka
    rty
    kliknąłem Srebrny Mastercard/Dokumenty

    NA STRONIE przy TOiP jest napis "Tabela obowiązuje od 19 maja 2014 r." -
    tak jak piszesz.

    Ale ja prosiłem byś kliknął w tego PDFa...
    Onże PDF ma w nagłówku "Dla umów zawartych OD 19 maja 2014r" - tak jak
    ja napisałem (no, prawie bo się o ten 1 dzień pomyliłem).

    Dla ułatwienia dodam, że analogiczna TOiP którą mi bank dostarczył do
    karty "starej" ma w nagłówku "Dla umów zawartych PRZED 19 maja 2014r"
    I stąd wiem że dla karty wydanej przed 19 maja 2014 TOiP może być inna
    niż dla nowszych.

    Sławek