  • Data: 2014-07-15 09:57:04
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-15 09:46, MK pisze:
    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > Wiesz, wydaje mi sie, ze to ma mniejsze znaczenie. Jestem w ppodobnej
    > sytuacji, karte mam od 2008. Co do zasady nie biore zadnych ubezpieczen,
    > ale oni twierdza, ze jest obligatoryjne. Mam zamiar to zakwestionowac
    > bazujac na tym, ze
    > 3/ wniosek byl wypelniany przez agenta, a nie przeze mnie i nie
    > przypominam sobie aby byla mowa o obligatoryjnym ubezpieczeniu

    Niestety tak to jest sprytnie zorganizowane, że umowa mówi o
    obligatoryjnym ubezpieczeniu, o ile zostało zaznaczone na wniosku.
    Kto go wypełniał, nie ma żadnego znaczenia, ważne, że jest tam Twój podpis.
    Podpisując umowę i wniosek zgodziłeś się na powyższe warunki.
    Natomiast kopię wniosku powiedzą, że dostałeś i możesz ich pocałować
    tam, gdzie pan możesz pana majstra w d... pocałować.

    Oczywiście. I o to zamierzam wystąpić.

    --
    Pete