  • Data: 2014-07-15 11:03:10
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > Niestety tak to jest sprytnie zorganizowane, że umowa mówi o
    > obligatoryjnym ubezpieczeniu, o ile zostało zaznaczone na wniosku.
    > Kto go wypełniał, nie ma żadnego znaczenia, ważne, że jest tam Twój
    > podpis.
    > Podpisując umowę i wniosek zgodziłeś się na powyższe warunki.
    > Natomiast kopię wniosku powiedzą, że dostałeś i możesz ich pocałować tam,
    > gdzie pan możesz pana majstra w d... pocałować.

    Hehe... taka jest argumentacja bankow, ale to nie znaczy, ze jest to
    prawidlowe. Kopii wniosku nie moglem dostac, bo formularze nie byly
    samokopiujace. Kto wypelnial wniosek ma znaczenie, bo w momencie podpisania
    wniosku checkbox nie byl zaznaczony. Jesli do banku dotarl wniosek z
    zaznaczonym to oznacza, ze zostal zaznaczony przez przedstawiciela banku po
    jego podpisaniu. Takie postepowanie bylo nagminne i banki przymykaly na to
    oko. Jakis czas temu na bankach zostala wymuszona praktyka, ktora nie
    pozwala na takie praktyki tj. jest checkbox z protestem ("nie wyrazam
    zgody"), zaznaczenie jego przez klienta uniemozliwia dokonanie zmian. Zwykle
    tez pod oswiadczeniem przystapienia do umowy jest osobne oswiadczenie, ktore
    podpisuje klient, ale o ile dobrze pamietam na tym wniosku podpisywalem sie
    tylko w jednym miejscu.
    Pozycja banku wbrew pozorom wydaje sie byc slaba. Moga co najwyzej
    doprowadzic do oskarzenia o wyludzenie i falszerstwo.

    Swoja droga u mnie stanowi to poboczny element, bo zlozylem oswiadczenie o
    tym, ze nie zgadzam sie na nowe warunki i mam potwierdzenie zapoznania sie z
    tym oswiadczeniem na pismie. Odpisali mi, ze nie przyjmuja mojego
    oswiadczenia, bo w dniu zmiany warunkow na karcie byly nierozliczone
    transakcje (z biezacego okresu) ;). Poniewaz nowe warunki nie zostaly przeze
    mnie przyjete stosowanie ich wobec mniewydaje sie co najmniej watpliwe.

    Nie pytajcie tylko dlaczego sie tak z nimi mecze ;). Chodzi oczywiscie o
    kursy i to, ze wg. informacji z ostatniego polbankowego wyciagu mam juz
    zwolnienie z oplaty za rok 2015/2016. Jak wysla mi wypowiedznie umowy nie
    bede plakal.

    Pozdrawiam
    MK