  • Data: 2004-05-27 16:53:20
    Temat: Re: Uwaga na PZ w mBanku
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale dlaczego upierasz sie, ze kazdy niezadowolony klient musi od razu
    >
    > No własnie tego nie rozumiem. Jest konkurencja na rynku, więc wybór jest
    > prosty.

    Dlatego moje pieniadze leza u konkurencji, uzywam KK konkurencji.... wybor
    jest prosty !

    > Jakoś nie wyobrażam sobie, żeby wiązać się jakąkolwiek umową z
    > firmą, którą uważam za syf.

    Mlode dziewcze chyba z Ciebie....

    > Lokata może sobie leżec bez żadnej ingerecji z Twojej strony.

    I sobie lezy...podkreslam jeszcze raz, jezeli sie tam nawet zablaka jakis
    luzny pieniadz jest natychmiast transferowany do konkurencji....

    > No niemożliwe! Trzymasz kasę w "syfie" ? Toż to aż niewiarygodne!

    Niewiarygodne, acz prawdziwe ! Moze dlatego, ze nie w 'syfie', a rowniez u
    konkurencji. mBank jest tu tylko posrednikiem (pomijam TFI Skarbiec). I w
    tej roli jako tako sie sprawdza, a nawet jak sie nie sprwadzi (patrz: czarny
    poniedzialek) to stara sie zachowac twarz. Jak mu to wychodzi to juz inna
    sprawa...

    > Przecież
    > jest tyle "korzystniejszych" ofert na rynku ;-))))) !

    > jest
    >
    > Jakoś nie mogę zrozumieć braku konsekwencji. Wieszanie psów na firmie i
    > jednocześnie trzymanie tam pieniędzy mając do wyboru konkurencję.

    Dziecko, a co Ci tak naprawde chodzi ?
    Napisalem wyraznie i to wielokrotnie, ze _nie_ trzymam_ _tam_ _pieniedzy_ i
    ze nie posiadam _zadnej_ _karty_ z logo _mBank_ !!!
    O to, ze wisi gdzies sobie jakis prawie martwy rachunek ? I, ze komus sie
    nie chce go zamykac ?
    Jak wprowadza oplate za prowadzenie, to nie boj nic, zmobilizuje sie.

    Z mojej strony EOT, nie mam sensu dalej palowac powietrza....

    MAd Hat
    ter