    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uwaga na PZ w mBanku
    Date: Thu, 27 May 2004 19:17:09 +0200
    Sender: g...@o...pl@dial-3884.wroclaw.dialog.net.pl

    >ROTFL. Jak to nie? Przecież podałem nie dalej jak wczoraj. Próbowałaś mi
    nawet
    >pomóc, ale jak zwykle nie zrozumiałaś postu i odpowiadałaś nie na temat :P.

    Chyba jednak dyskusja z Tobą nie ma sensu. Potrafisz normalnie rozmawiać,
    czy koniecznie musisz używać argumentów ad personam, bo brakuje Ci
    argumentów?

    >Pamiętaj zresztą, że gdy ostatnim razem zapytałaś się o to, a ja
    >odpowiedziałem, że dostałem list z propozycją *potężnego* limitu debetowego
    na
    >podstawie obrotów w ciągu jednego miesiąca, to w tajemniczy sposób
    zniknęłaś z
    >wątku :))).

    Jak rozumiem dostałeś propozycje skorzystania z kredytu - no i? Co niby w
    tym "dziwnego"? BTW - nie mam zwyczaju "znikać z wątku". Nie mam tez
    zwyczaju czytania wszystkich postów na pbb. Coś przeoczyłam?

    >Ponowne problemy z czytaniem? Już dawno poszedłem.

    Znowu brak argumentów i przechodzisz do wycieczek osobistych? Jakoś nie
    "poszedłeś" skoro nadal masz tam konto. PO CO ? Po to żeby sobie popisac na
    grupie? No to wreszcie to powiedz, zamiast pisać dyrdymałki o lokatach
    antybelkowych.

    >Ale to konto mnie pasjonuje,
    >nie mogę przestać na bieżąco obserwować jego upadku.

    Czyli jednak obsesja.

    >Rozumiem, że normalny człowiek gdy mui bank nie odpowiada, to zamyka konto
    >płaci podatek za parę lat do tyłu, "bo tak". Glenn, kiedy ostatni raz byłaś
    >lekarza? Za mniejsze idiotyzmy tu się trafia do KF.

    Twoje KF to Twoja sprawa. Wracając do tematu, to normalny człowiek w takim
    wypadku trzyma konto z lokata antybelkową (koszt=0) i zapomina o istnieniu
    banku do czasu upłynięcia terminu lokaty. Nie korzysta z tego konta, nie ma
    tam kart, nie korzysta z SFI. no ale Ty się jakoś z nimi nie możesz rozstać
    ;-)

    za

    >Jestem sadomasochistą.

    No to już jest jakies uzasadnienie. Niezbyt racjonalne, ale zawsze jakieś.

    >Próbowałaś kiedyś czytać ze zrozumieniem czy to jednak jest AAAbsolutnie
    >AAAwykonalne?

    Znowu brak argumentów? Co napiszesz jak Ci się lokata antybelkowa skończy?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn