  • Data: 2010-04-08 21:15:35
    Temat: Re: Uwaga- nadchodzi!
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Amerykanskie Towarzystwo Geologiczne przewiduje, ze srebro kopalniane sie
    > skonczy juz za 10 lat.
    > Dotad po zuzyciu w technologii srebro wyrzucano, bedzie je trzeba zaczac
    > odzyskiwac ze szlamu,
    > odpadow czy tez z moich dzbanuszkow. Logiczne, ze cena bedzie musial
    > wzrosnac na tyle by proces
    > technologii odzysku srebra byl oplacalny. Musi sie tez oplacac zlodziejom
    > czy tez zlodziejskiemu panstwu by
    > owo srebro prywatnym wlascicielom zrabowac.

    To ci sami ludzie co przewidywali "Peak Oil"? I co? I nagle odkryto gaz
    łupkowy, złoża współwystepujące i tzw. wystąpienia niekonwencjonalne, po
    których okazało się że ropy spokojnie wystarczy jeszcze na 100 lat, a przy
    lekkim przestawieniu gospodarki na biopaliwa i gaz ziemny zamiast ropy, oraz
    zastosowaniu energooszczędnych technologii, może być to i 200 lat.
    Fatso co to są wg. Ciebie złoża srebra kopalnianego? Bo geologia nie zna za
    bardzo takiego pojęcia. Większość srebra wydobywa się jako odpad
    poprodukcyjny ze szlamów pomiedziowych i innego tego rodzaju badziewia. A
    jakoś nie słyszałem o wyczerpywaniu złóż miedzi.;-)

    PS. Wkrótce ruszy przemysłowa eksploatacja konkrecji manganowych, zobaczycie
    jak to ruszy rynkiem metali ;-)

    --
    AS