  • Data: 2003-04-14 07:29:24
    Temat: Re: Uważajcie na VISA z PekaoSA !!
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > do klienta. Karte VE mozna dostac nie majac zadnych dochodow i nie placac
    za
    > nia nic. Czyli moze ja miec kazdy, bezrobotny, biedny rolnik czy nawet
    > bezdomny (ten musi sie postarac o jakis adres tymczasowy).

    No i co z tego ze bezdomny i bezrobotny?
    Transakcja jest autoryzowana ON-LINE - wiec sprzedawca
    od razy wie, czy klient ma kase na koncie.

    Chyba, ze pewna grupa sprzedawcow lubi dyskryminowac
    klientow ze wzgledu na pochodzenie czy wysokosc rocznych dochodow.
    Niemcy maja do tego sklonnosci, wystarczy przypomniec sobie
    tramwaje i restauracje "Nur fur Deuche" - w 1 polowie lat 40. w Polsce ;-))

    Latet