  • Data: 2003-04-14 08:30:39
    Temat: Re: Uważajcie na VISA z PekaoSA !!
    Od: "Dave" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Latet wrote:

    > No i co z tego ze bezdomny i bezrobotny?
    > Transakcja jest autoryzowana ON-LINE - wiec sprzedawca
    > od razy wie, czy klient ma kase na koncie.

    problem w Niemczech polega na tym ze oni nie chca czekac na bardzo
    czasochlonna autoryzacje. Ja probowalem zautoryzowac dwie karty
    elektorniczne i po kilku minutach oczekiwania nie mozna bylo uzyskac
    autoryzacji (brak polaczenia z centrum autoryzacji w Polsce) wskutek czego
    autoryzacji bylo brak a impuls telefoniczny poszedl.. Dopiero karta wypukla
    przeszla - bez autoryzowania. Ja prawde mowiac rozumiem Niemcow.

    > Chyba, ze pewna grupa sprzedawcow lubi dyskryminowac
    > klientow ze wzgledu na pochodzenie czy wysokosc rocznych dochodow.
    > Niemcy maja do tego sklonnosci, wystarczy przypomniec sobie
    > tramwaje i restauracje "Nur fur Deuche" - w 1 polowie lat 40. w
    > Polsce ;-))

    Jakby przeszedl do ciebie mieszkaniec Kazachstanu i chcial zaplacic karta
    niewiadomego pochodzenia wydana przez nieznany bank to nie mialbys
    watpliwosci ? Np. co do tego czy karta nie jest jakims klonem albo bank
    wystawca jest na skraju bankructwa ?

    D.