eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUzależnienie zawarcia umowy od wyrażenia zgody na otrzymywanie "informacji handlowych" - supermarket funduszy mBank › Re: Uzależnienie zawarcia umowy od wyrażenia zgody na otrzymywanie "informacji handlowych" - supermarket funduszy mBank
    From: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uzależnienie zawarcia umowy od wyrażenia zgody na otrzymywanie
    "informacji handlowych" - supermarket funduszy mBank
    Date: 4 Oct 2003 13:55:42 +0200

    > Wysłałem do mBanku wniosek o uruchomienie supermarketu funduszy
    > inwestycyjnych. Po miesiącu cały czas nie działo, więc zadzwoniłem do
    > nich. Okazało się, że nie uruchomią, bo na formularzu wykreśliłem pkt.
    > 10 - zgoda na utrzymywanie od mBanku informacji handlowych. Mam
    > przeczucie, że uzależnienie zawarcia umowy od wyrażenia takiej zgody
    > jest sprzeczne z przepisami, chociaż nie wiem jeszcze dokładnie z
    > którym.

    Spójrz na to z innej strony - w supermarkecie mBanku wszystko jest bez
    prowizji. Coś za coś. Jeśli nie chcesz otrzymywać materiałów promocyjnych,
    możesz iść bezpośrednio do funduszu, gdzie będą ci liczyć prowizje za kupno,
    obsługę itp...

    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl