    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uznanie rachunku kwota pow. 15000 EUR
    Date: Tue, 06 Dec 2005 12:44:04 +0100

    "more" <n...@n...pl> writes:

    > Powiem tak : wujek (rodzony brat matki) chce mi ofiarować pewną sumę,
    > która przekroczy po przeliczeniu 15000 EUR, choć nieznacznie (o jakieś
    > 500 EUR). W każdej chwili zatem mogę wyjaśnić źródło i moje powiązania
    > z tą osobą. Oczywiście, do US zgłoszę się wcześniej i odprowadzę
    > podatek od darowizny, choć nie będzie to dla mnie łatwe :)
    > Tak więc, czy te pieniądze będą od razu do mojej dyspozycji, czy będę
    > musiał się wyspowiadać GIIF, czy też GIIF wezwie mnie po jakimś czasie
    > od otrzymania i wówczas postawi w krzyżowym ogniu pytań ?

    Daj spokoj, myslisz ze GIIF nie ma nic innego do roboty tylko sprawdzac
    przelewy po 40 kzl. _Moze_ gdybys przelewal 40 Mzl (moze, bo wcale nie
    jestem pewien) ktos by sie tym zainteresowal. Przy 40 kzl nie
    zainteresuje sie tym pies z kulawa noga, chyba ze juz wczesniej ktos sie
    np. Twoim wujkiem lub Toba interesowal.
    --
    Krzysztof Halasa