  • Data: 2009-04-27 19:11:28
    Temat: Re: VE Getin & rezygnacja
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gt4v4l$6li$1@inews.gazeta.pl...

    > skąd ta informacja?
    >
    > PG

    Przysłali dzisiaj wraz z wyciągiem ładne pisemko o tym jak chcą usprawnić
    funkcjonalność systemu. Jako załącznik "wyciąg z tabeli opłat za czynności
    bankowe i prowizji za inne czynności".
    Jest też krótki termin na możliwość złożenia wypowiedzenia warunków. Wydaje
    mi się, że opłaty za inne czynności wykonywane w placówce są bardzo wysokie.
    (Na stronie Getinu tego jeszcze nie było)

    pozdr
    Waldek