  • Data: 2009-04-27 19:18:47
    Temat: Re: VE Getin & rezygnacja
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "waldek" news:gt5013$6ot$1@news.onet.pl

    > Przysłali dzisiaj wraz z wyciągiem ładne pisemko o tym jak chcą usprawnić
    > funkcjonalność systemu. Jako załącznik "wyciąg z tabeli opłat za czynności
    > bankowe i prowizji za inne czynności".
    > Jest też krótki termin na możliwość złożenia wypowiedzenia warunków.
    Wydaje
    > mi się, że opłaty za inne czynności wykonywane w placówce są bardzo
    wysokie.
    > (Na stronie Getinu tego jeszcze nie było)

    A jak Waldku zapatrujesz się na zapisy o tym, że klient ma prawo
    wypowiedzieć umowę jeżeli nie zgadza się z powyższymi zapisani?
    IMHO zapis odnośnie kart stanowi silną podkładkę przy rezygnacji z karty
    jeżeli w oddziale robi by klientowi jakieś problemy.

    Inna sprawa to czy w przypadku takich zmian istnieje możliwość rezygnacji z
    pakietu e-getin za free (jak wiemy likwidacja rachunku przed upływem roku
    kosztuje nas 50 zł)? O ile nie zamierzam tego robić (tak jak wspomniałem w
    jednym ze wcześniejszych postów - jako skarbonka do robienia przelewów ww.
    pakiet nadaje się idealnie) to warto wiedzieć o możliwościach (i prawach)
    jakie stoją przed klientem w przypadku takich modyfikacji w TOiP.

    Pozdrawiam.