eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVISA Odpowiedzialnosc banku za transakcje bezgotowkowe bez fizycznej obecnosci karty ??? › Re: VISA Odpowiedzialnosc banku za transakcje bezgotowkowe bez fizycznej obecnosci karty ???
  • Data: 2005-01-04 14:13:44
    Temat: Re: VISA Odpowiedzialnosc banku za transakcje bezgotowkowe bez fizycznej obecnosci karty ???
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnctl8rc.adl.mj-usunto@noc.tkb.pl...
    > Do transakcji via Internet jest jeszcze potrzebny CVV/CVC..
    > i tego należy pilnować..

    tak..ale tez go wpisujesz w sieci.. sprawa jest identyczna.. nie chodzi mi o
    kradziez numeru na zasadzie ze ktos go przeczyta.. tylko ktos go moze
    podwiedzic ze slabo pilnowanego serwisu gdzie cos kupuje

    > IMHO ponieważ obowiązują normalne procedury jak przy innych reklamacjach
    > transakcji kartą..

    a jesli bank nie ponosi odpowiedzialnosci to gdzie mam reklamowac ??? w
    kuala lumpur skoro tam jest siedziba linii ktorm mam zamiar zaplacic ???