eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVISA Radio MaryjaRe: VISA Radio Maryja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!news.ds.pg.gda.pl!n
    ot-for-mail
    From: Michał <r...@x...cy>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VISA Radio Maryja
    Date: Wed, 15 Jul 2009 20:47:01 +0200
    Organization: SKOS PG
    Lines: 38
    Message-ID: <h3l875$197$1@news.ds.pg.gda.pl>
    References: <4...@j...googlegroups.com>
    <h3k0m7$8nv$1@news.ds.pg.gda.pl>
    <7...@d...googlegroups.com>
    <h3kg84$te2$1@news.ds.pg.gda.pl>
    <7...@m...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: jastrzab.ds.pg.gda.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.ds.pg.gda.pl 1247683621 1319 153.19.215.97 (15 Jul 2009 18:47:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...pg.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Jul 2009 18:47:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (X11/20090608)
    In-Reply-To: <7...@m...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:494266
    [ ukryj nagłówki ]

    bradley.st pisze:
    > On 15 Lip, 07:57, Michał <r...@x...cy> wrote:
    >> Coś Ty się tak uczepił tego RM. Książ odbił Ci żonę czy jak?
    > Moze mam alergie na wyludzajacych kase od starszych osob?

    Volenti non fit iniuria. Nawet jeśli to krzywda, to jeśli chcą ją sobie
    robić to ich sprawa.


    >> Karta jest fajną inicjatywą. Produkty dedykowane wchodzą w nisze i to
    >> dobry znak. Wymienione wady dotyczą zaś wszystkich kart. Pomijam
    >> marketingowe bzdury nt. walki z wykluczeniem.
    > Pytanie tylko: produkty "dedykowane" dla kogo? Zauwaz, ze ta oferta
    > nie podkresla np. przekazywania 0.5% - 1% wartosci transakcji karta na
    > cele charytatywne, tylko jako glowna zalete podaje BEZPLATNE przelewy
    > na konto jakiegos radia / jakiejs TV a tuz obok mowi o linii
    > kredytowej.

    Samo wchodzenie takich produktów dedykowanych jest pozytywnym
    zjawiskiem. Oczywiście jak to z produktami kredytowymi najlepsze jest
    skubanie nieobytego użytkownika. I do nich jest kierowana większość
    ofert. Starych wyjadaczy to banki i parabanki najchętniej by siłą
    odpędzali. :)

    Z przelewami zaczynają się schody i z to dla obu stron - użytkownika
    jeśli nie rozumie o co chodzi w tym produkcie i SKOK-u, jeśli nałapie
    takich klientów.


    > Ale, jak juz pisalem, wolny kraj.

    Otóż to. Chcącemu nie dzieje się krzywda.


    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/
    http://social-lending.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1