eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVISA Radio MaryjaRe: VISA Radio Maryja
  • Data: 2009-07-15 18:47:01
    Temat: Re: VISA Radio Maryja
    Od: Michał <r...@x...cy> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    bradley.st pisze:
    > On 15 Lip, 07:57, Michał <r...@x...cy> wrote:
    >> Coś Ty się tak uczepił tego RM. Książ odbił Ci żonę czy jak?
    > Moze mam alergie na wyludzajacych kase od starszych osob?

    Volenti non fit iniuria. Nawet jeśli to krzywda, to jeśli chcą ją sobie
    robić to ich sprawa.


    >> Karta jest fajną inicjatywą. Produkty dedykowane wchodzą w nisze i to
    >> dobry znak. Wymienione wady dotyczą zaś wszystkich kart. Pomijam
    >> marketingowe bzdury nt. walki z wykluczeniem.
    > Pytanie tylko: produkty "dedykowane" dla kogo? Zauwaz, ze ta oferta
    > nie podkresla np. przekazywania 0.5% - 1% wartosci transakcji karta na
    > cele charytatywne, tylko jako glowna zalete podaje BEZPLATNE przelewy
    > na konto jakiegos radia / jakiejs TV a tuz obok mowi o linii
    > kredytowej.

    Samo wchodzenie takich produktów dedykowanych jest pozytywnym
    zjawiskiem. Oczywiście jak to z produktami kredytowymi najlepsze jest
    skubanie nieobytego użytkownika. I do nich jest kierowana większość
    ofert. Starych wyjadaczy to banki i parabanki najchętniej by siłą
    odpędzali. :)

    Z przelewami zaczynają się schody i z to dla obu stron - użytkownika
    jeśli nie rozumie o co chodzi w tym produkcie i SKOK-u, jeśli nałapie
    takich klientów.


    > Ale, jak juz pisalem, wolny kraj.

    Otóż to. Chcącemu nie dzieje się krzywda.


    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/
    http://social-lending.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1