    From: "krab" <_...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VV Bank vs Inteligo - poradzcie :)
    Date: Sat, 31 Jan 2004 08:40:36 +0100

    Użytkownik "Arczi777" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > no i czy warto sie "pakowa" w karte srebrną ?? dałbym rade na saldo 2000
    > 3 miesięcy

    dziwne (nawet dla mnie, ale takie mam info z infolinii) - pakiet srebrny
    mozesz miec dopiero po jakims czasie posiadania pakietu standardowego (3m?),
    skoro pytasz, to zapewne nie jestes jeszcze ich klientem, wiec najpierw
    musisz zalozyc pakiet standardowy
    pakiet srebrny mnie samego neci - ale trzeba sie zastanowic czy wart dla
    ciebie 120 rocznie, ja dalbym za niego 90 :-))))