  • Data: 2004-08-19 21:57:14
    Temat: Re: VW Bank
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Titus:

    > ja mam problemow kilka z tym bankiem i na odpowiedzi czekałem dwa
    > 2 tygodnie???
    > Ja wyslalem juz kilka mies. temu uwage w sprawie blednego funcjonowania
    > strony www. Nie otrzymalem zadnej odpowiedzi...

    2 tygodnie, bo po dwóch zadzwoniłem. jeden konsulant stwierdza, że to
    prawda, że nieodebrane maile są faktem, po czym znika za parawanem
    muzyczki.
    kolejny konsultant też stwierdza, że są zapytania z mojej strony, czyta
    daty wysłania zapytań (sprzed 2 tyg.) bezpłciowo - widać u nich to norma,
    klient pisze - niech pisze ;)

    zadzwoń, pewnie stwierdzą, że wysłali odpowiedź poleconym przed
    kwartałem...

    trawestując Misia - i co im zrobisz? :)))

    pozdrawiam
    zbyszko janke