eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVW Bank i brak reakcjiRe: VW Bank i brak reakcji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Bogdan B." <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VW Bank i brak reakcji
    Date: Wed, 15 Dec 2004 20:44:47 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 14
    Message-ID: <cpq48g$3kc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <P7_vd.2719$NS3.1785@news.chello.at>
    <1vwai95f6yq60$.10jjhynj1fdkp$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: pa200.zabrze.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1103139920 3724 217.97.78.200 (15 Dec 2004 19:45:20
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Dec 2004 19:45:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:329539
    [ ukryj nagłówki ]

    Markus Sprungk wrote:
    >
    > Właśnie to jest dziwne. Kiedyś pisałem, że reakcja na korespondencję
    > wewnętrzną jest błyskawiczna a ostatnio coś się pogorszyło bo na moje
    > trzy wysłane maile od dwóch tygodni nie ma żadnej odpowiedzi :(

    Trzy tygodnie to jak wczoraj, albo pytania jakieś nienormatywne ;-)
    A na kłopoty z logowaniem call center miało jedną odpowiedź: skasuj pan
    sobie wszystkie cookies. Widocznie na szkoleniu było o ciasteczkach :-)

    Bogdan B.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1