eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVW - czy to normalne?Re: VW - czy to normalne?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!fu-berlin.de!uni-berlin.de!154-moo-7.a
    cn.waw.PL!not-for-mail
    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VW - czy to normalne?
    Date: 28 Apr 2004 12:46:54 GMT
    Lines: 36
    Message-ID: <s...@l...localdomain>
    References: <s...@l...localdomain>
    <c6o3on$ssd$1@news.onet.pl>
    Reply-To: R...@a...waw.pl
    NNTP-Posting-Host: 154-moo-7.acn.waw.pl (62.121.94.154)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.uni-berlin.de 1083156414 15276971 I 62.121.94.154 ([84963])
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:296113
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <c6o3on$ssd$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:
    >> Wczoraj po 14.00 wypłaciłam pieniądze z bankomatu (Euronet), do tej
    >> pory nie ma śladu tej operacji na stronach internetowych. Takie
    >> opóźnienie to standard? Kiedy zwykle pojawia się taka
    >
    > Tak

    A kiedy się pojawi?

    >> Czy w tym banku jest coś fajnego poza tym, że jest tani?
    >
    > Szeroki zakres uslug, kont, wysokie oprocentowanie, dobra jakosc obslugi -
    > to malo?

    Na jakimś szkoleniu merkedingowym byłeś ostatnio?:)

    Jakość obsługi mówisz. Masz na myśli jakość mojej pracy? To masz
    rację. Sprawnie sprawdzam saldo i wypełniam przelewy - sprawnie
    oczywiście na tyle, na ile pozwala mi kulawy inteface vw - nie mylę
    się. Sprawnie też piszę maile do vw, na które vw dużo mniej sprawnie
    odpowiada, a jak dzwonię do vw, to mnie zapraszają na jutro, albo
    każą czekać, czekać, czekać, czekać...

    Więc może inaczej. Czy jest w nim coś lepszego niż w innych bankach,
    poza ceną?

    Bo tak patrzę i testuję od jakichś 5-6 miesięcy (właśnie po raz
    pierwszy skorzystałam z karty i okazuje się, że kolejna porażka)
    i nie rozumiem jak można było odwalić taką kichę i nazwać to bankiem.
    Jak można zrobić tak kaszaniaste strony internetowe i chorą obsługę
    przez internet w wirtualnym(!) przecież banku.
    Czy vw to taka Biedronka wśród banków?

    Renata

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1