  • Data: 2004-08-11 10:22:55
    Temat: Re: VW karta platnicza
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> szukaj wiadomości tego autora

    Seba_Fan wrote:
    > Wyjasnie chodzilo o karte platnicza (debetowa), a nie o karte kredytowa. Bo
    > tak naprawde jest przejebane jak ukradna karte platnicza i pojda zlodzeje na
    > zakupy do supermarketu.

    Nie wiem jak w VW (jest tu na grupie jakis expert co ciagle z tymi
    darmowymi wyplatami wyjezdza to moze odpowie) ale np jezeli az takiego
    masz stracha z ta kradzieza karty to mozesz np :

    nosisz przy sobie karte do jakiegos subkonta w Inteligo, i tel z karta
    PlusInteligo(pewnie inne sieci tez maja cos podobnego) i przed zakupem
    robisz przelewik z konta glownego na to do ktorego masz karte.

    To tak na predce wymyslony sposobik dla konta Inteligo, jezeli az tak
    boisz sie ze ukradna ci karte. W innych bankach tez pewnie sa sposoby na
    unikniecie straty calej gotowki w wypadku kradzierzy. Na to ze bedzie
    wymagane wklepywanie PINa nie masz co liczyc jezeli do tej pory go nie
    wklepywales nigdzie.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie